LITT NOSTALGI, LITT VINTAGE OG EN SMULE RETRO

VELKOMMEN TIL MIN HOBBYVIRKSOMHET =)

( Her legger jeg ut bilder av produkter som jeg selger. jeg syr på bestilling, og leverer via posten.)



Du er velkommen til å besøke min butikk på : epla.no/shops/twinklebyannili/

Hoot Hoot (large)

onsdag 9. februar 2011

små prat

Ja ja ...
Da er det vel på tide å komme seg i trenings tøyet, og så ta en forfriskende tur til treningsstudioet.
Man må nokk holde seg litt i form og ikke bare trimme pedal foten ;)
Problemet er vel bare det at jeg har mere lyst til å sette meg forran sy-maskinen og se om jeg ikke klarer å trylle fram noe til guttene i huset....
Hmm trimme først...
Ha en strålende morgen alle sammen <3
Klemz fra meg.

2 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har laga deg. Å så mye fint som du lager. Blir spennende å følge med deg:) Har lagt deg til på bloggen min.

    SvarSlett


Fine sminkepunger/penal ol...

Om meg

Bildet mitt
Etter nesten 13 år som fagarbeider i barnehage,sa jeg opp jobben og bynte å jobbe hos en lokal lappebutikk.Her forhandler vi stoffer,symaskiner og tilbehør. Til å begynne med la jeg ut noen bilder av tingene jeg skapt på nettsiden min på Face book. Dette viste seg å bli ganske så populært :) Etterhvert som interessen og etterspørselen for mine produkter vokste, ble mitt egent merke Twinkle ByAnnili skapt. For å kunne nå ut til flere hjerter var det nu ønskelig med en blogg. Så.... Velkommen til Twinkle ByAnnili's blogg:) Kos deg med bloggen og bildene,tips gjerne andre. Ser du noe du liker tar jeg gjerne din bestilling :)

Gøy til barnerommet
For spørsmål eller bestillinger
E-post : annili-twinkle@hotmail.com