LITT NOSTALGI, LITT VINTAGE OG EN SMULE RETRO

VELKOMMEN TIL MIN HOBBYVIRKSOMHET =)

( Her legger jeg ut bilder av produkter som jeg selger. jeg syr på bestilling, og leverer via posten.)



Du er velkommen til å besøke min butikk på : epla.no/shops/twinklebyannili/

Hoot Hoot (large)

mandag 4. april 2011

Heia alle sammen. ja nu er det jammen lenge siden at jeg hadde tid til å oppdatere bloggen min. Not to worry... Jeg har ikke glømt dere bare hatt veldig travelt med bryllup forberedelser og bursdager :)
Tenk nu er det bare 10 dager igjen til den store dagen her i Twinkle hjem.... My goch hihihihi...
Nerver? jo takk det kan jeg trygt love dere ^^,

Vel, jeg har nu hatt tid til å få unna noen bestillinger.
Har hatt en bestilling på et lego/leke teppe (bilde kommer senere i dag)

Reprasjoner av bukser ol...

hekling av baby jakker (og ei lue)
(bilde kommer)

gympose til ei snuppe på 4år.
(bilde kommer)

Og to kule t-shorter med små monster på..
(bilde kommer)

Ja ja jeg vil i allefall takke alle dere som trofast titter innom og lover at etter bryllup og bryllups reisen så skal bloggen til enhver tid oppdateres(i hvertfall så tett som jeg klarer)

Ha en nydelig dag videre .

1 kommentar:

  1. Heia Annili:)
    Koselig å se deg her igjen. Åååå er det like før det braker løs-kor spennende!!!!
    Gleder meg til å se det du har sydd og skal legge ut bilder av:)
    Kommer innom før vi tar påskeferie:)
    Ha en fin kveld:)
    Vera

    SvarSlett


Fine sminkepunger/penal ol...

Om meg

Bildet mitt
Etter nesten 13 år som fagarbeider i barnehage,sa jeg opp jobben og bynte å jobbe hos en lokal lappebutikk.Her forhandler vi stoffer,symaskiner og tilbehør. Til å begynne med la jeg ut noen bilder av tingene jeg skapt på nettsiden min på Face book. Dette viste seg å bli ganske så populært :) Etterhvert som interessen og etterspørselen for mine produkter vokste, ble mitt egent merke Twinkle ByAnnili skapt. For å kunne nå ut til flere hjerter var det nu ønskelig med en blogg. Så.... Velkommen til Twinkle ByAnnili's blogg:) Kos deg med bloggen og bildene,tips gjerne andre. Ser du noe du liker tar jeg gjerne din bestilling :)

Gøy til barnerommet
For spørsmål eller bestillinger
E-post : annili-twinkle@hotmail.com