LITT NOSTALGI, LITT VINTAGE OG EN SMULE RETRO

VELKOMMEN TIL MIN HOBBYVIRKSOMHET =)

( Her legger jeg ut bilder av produkter som jeg selger. jeg syr på bestilling, og leverer via posten.)



Du er velkommen til å besøke min butikk på : epla.no/shops/twinklebyannili/

Hoot Hoot (large)

mandag 15. august 2011

HØST= REFLEKS TID!!!!!!!!

Ja det hjelper ikke hvor mye man prøver å fornekte det ,men nu haller sommeren mot slutten. Netterne er blitt mørke og det begynner å bli tid for å kle seg og alle sine kjære i reflekser!

I butikker over hele landet er det mange forskjellige refleks typer å finne. Men jeg slet med å finne noen som jeg faktisk syntes var vakker i tillegg til praktisk. Så hvorfor ikke? Tenkte jeg....
Og slik ble det til at Twinkle har nu kastet seg på refleks trenden *smiler*


En glad og Lys(trig) fugl. I retro stoffer.


Fin til jakken,skole sekken, pynt på barnevognen ol...
Det er sydd refleks på begge sider. Hjertet måler ca 10cm + snor.


Festes til klær,barnevogner, skolesekker mm. med sikkerhets nål.
Refleksen er sydd på begge sider av fugl og hjerte.

Og husk: Refleks er en billig forsikring som kan redde liv på mørke kvelder.
Ta vare på dere der ute <3

pris: 90kr + frakt

2 kommentarer:

  1. Tnaaaaw kor snusk! kor flink du e! klem Ane

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Jeg tar gjerne imot bestillinger ^^,
    Mvh Twinkle.

    SvarSlett


Fine sminkepunger/penal ol...

Om meg

Bildet mitt
Etter nesten 13 år som fagarbeider i barnehage,sa jeg opp jobben og bynte å jobbe hos en lokal lappebutikk.Her forhandler vi stoffer,symaskiner og tilbehør. Til å begynne med la jeg ut noen bilder av tingene jeg skapt på nettsiden min på Face book. Dette viste seg å bli ganske så populært :) Etterhvert som interessen og etterspørselen for mine produkter vokste, ble mitt egent merke Twinkle ByAnnili skapt. For å kunne nå ut til flere hjerter var det nu ønskelig med en blogg. Så.... Velkommen til Twinkle ByAnnili's blogg:) Kos deg med bloggen og bildene,tips gjerne andre. Ser du noe du liker tar jeg gjerne din bestilling :)

Gøy til barnerommet
For spørsmål eller bestillinger
E-post : annili-twinkle@hotmail.com