LITT NOSTALGI, LITT VINTAGE OG EN SMULE RETRO

VELKOMMEN TIL MIN HOBBYVIRKSOMHET =)

( Her legger jeg ut bilder av produkter som jeg selger. jeg syr på bestilling, og leverer via posten.)



Du er velkommen til å besøke min butikk på : epla.no/shops/twinklebyannili/

Hoot Hoot (large)

søndag 6. mars 2011

Selv flasker kan pynte seg!

Jeg fant disse bildene i Twinkle arkivet på jule-pyntede flasker, som passer perfekt til å gi i gave sammen med noe godt i flaska.

Disse gikk det en del av til jul ,og det har vært forespørsler om å lage noen som er sommerlige fram over. Så tja hvorfor ikke. Skal se om jeg finner noen fine blonde stoffer og søte sommer stoffer =)

Hohoho Merry X-mas!!!




Med sløyfe og blonder <3



To karer klare for en fest?
Sååå søte så.
Pris: 45 pr stk.+ frakt (flaske må skaffes selv)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Fine sminkepunger/penal ol...

Om meg

Bildet mitt
Etter nesten 13 år som fagarbeider i barnehage,sa jeg opp jobben og bynte å jobbe hos en lokal lappebutikk.Her forhandler vi stoffer,symaskiner og tilbehør. Til å begynne med la jeg ut noen bilder av tingene jeg skapt på nettsiden min på Face book. Dette viste seg å bli ganske så populært :) Etterhvert som interessen og etterspørselen for mine produkter vokste, ble mitt egent merke Twinkle ByAnnili skapt. For å kunne nå ut til flere hjerter var det nu ønskelig med en blogg. Så.... Velkommen til Twinkle ByAnnili's blogg:) Kos deg med bloggen og bildene,tips gjerne andre. Ser du noe du liker tar jeg gjerne din bestilling :)

Gøy til barnerommet
For spørsmål eller bestillinger
E-post : annili-twinkle@hotmail.com